Hemma kväll med mammsen

Jag tänkte ha en kompis här ikväll, men jag orkade inte ^^, så det fick bli en hemma kväll med mamma.
Det blev en lite konstig kväll x). Jag satt vid datan och fixade lite på bloggen när jag helt plötsligt börja blöda näsblod ;S. Det bara forsade, så mamma fick hjälpa mig. Sen fick jag 2 bummulstussar i näsan. Så nu ligger jag här i soffan med bomull i näsan och kollan på filmen "13 snart 30" med mamma. Jag har redan sett den, men den är så bra, så jag ser den igen x). Ja, nu ska jag vara lite social med mammsen. sees.<3
KYSSAR   //E
            En liten och suddig bild. x)<3                                                        Framsidan av filmfodralet. x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0